25 Ocak 2009 Pazar

banka stajı






varmı bankada staj yapmak isteyen?
hernekadar henüz bankada yapmış olduğum stajın bana şu faydaları oldu diyen arkaşım olmasada (ama şu linkte aksini söyleyen bir uzman mevcut,nede olsa ben ve bengiller işin hala gırgırındayız), fotokopi çekme fantazisi olanlar aşağıdaki banka isimlerinin üzerine tıklayıp çıkan adreslerden form doldurabilirler:)


1) Adabank
2) Akbank( Sol Tarafta İlanlarımız Kısmına Tıkla, Üye Ol )
3) Alternatifbank - ( Postit Resmi - Yeni Üye )
4) Anadolubank - ( Üye Olma Şansı Yok, İlana Göre Online Başvuruyorsunuz )
5) Citibank - ( Sol Taraf, İnsan Kaynakları / Açık Pozisyonlar & Şimdi Başvurun / İlana Tıkla / En Alt Üye Ol )
6) Denizbank - ( Adım Adım Kolay Bir Yol )
7) Finansbank -
( Sol Taraf / En Alt / İş İlanları ve Başvuru / Üye Ol )
8) Hsbc - ( Adım Adım Kolay Bir Yol )
9) Koçbank - ( Kolay Bir Yol )
10) Oyakbank - ( Adım Adım Kolay Bir Yol )
11) Tekfenbank - ( Sol Taraf / En Alttan 2. / İş Başvuru Formu )
12) Tekstilbank -( Kolay Bir Üyelik Yolu )
13) T.E.B. -
( Yeni Üye Seçeneği İle Üyelik Olayı )
14) T.C. Ziraat Bankası -
15) Garanti Bankası -
( Sayfanın Ortası En Altta “ Üye Olmak İstiyorum “ Seçeneği )
16) Türkiye Halk Bankası -
17) Türkiye İş Bankası -
( Sağ Tarafa T.C. Kimlik No Yazıyoruz / Şifre Yazıyoruz / Yeni Kayıt Diyoruz )
18) Türkiye Vakıflar Bankası -
19) Yapı Kredi Bankası -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder